W trosce o Państwa wygodę i bezpieczeństwo naszych dostaw, poniżej przedstawiamy zasady, jakimi kierujemy się realizując zamówienia:

  1. Towary dostarcza do Państwa wyspecjalizowana firma transportowa, która zajmuje się wyłącznie transportem mebli (zatem doskonale zdaje sobie sprawę ze specyfiki przewożonego towaru).
  2. Najpóźniej 48 godziny przed planowaną wysyłką towaru, przedstawiciel firmy transportowej realizującej zamówienie, kontaktuje się z Państwem, by poinformować o planowanym terminie dostawy.
  3. W dniu dostawy, w godzinach porannych, otrzymują Państwo wiadomość SMS potwierdzającą, że wybrany przez Państwa towar jest już w drodze.
  4. Około 30-60 minut przed dostawą kierowca kontaktuje się z Państwem, by ostatecznie potwierdzić termin realizacji zamówienia.
  5. W sytuacji, kiedy wybraliście Państwo opcję płatności „za pobraniem”, kwotę wynikającą z zamówienia przekazujecie Państwo kierowcy przed wydaniem towaru.
  6. Kierowca nie bierze udziału we wnoszeniu towaru.

Szanowni Państwo, jako że sytuacje na drodze bywają dynamiczne, a kierowcy zazwyczaj są w kilkuset kilometrowej (a nawet dłuższej) trasie, bardzo prosimy o wyrozumiałość, jeśli dojdzie do opóźnienia dostawy. Powyższe zasady zostały wprowadzone po to właśnie, by takich niespodziewanych sytuacji uniknąć.