W trosce o Państwa wygodę i bezpieczeństwo naszych dostaw, poniżej przedstawiamy zasady, jakimi kierujemy się realizując zamówienia:
- Towary dostarcza do Państwa wyspecjalizowana firma transportowa, która zajmuje się wyłącznie transportem mebli (zatem doskonale zdaje sobie sprawę ze specyfiki przewożonego towaru).
- Najpóźniej 48 godziny przed planowaną wysyłką towaru, przedstawiciel firmy transportowej realizującej zamówienie, kontaktuje się z Państwem, by poinformować o planowanym terminie dostawy.
- W dniu dostawy, w godzinach porannych, otrzymują Państwo wiadomość SMS potwierdzającą, że wybrany przez Państwa towar jest już w drodze.
- Około 30-60 minut przed dostawą kierowca kontaktuje się z Państwem, by ostatecznie potwierdzić termin realizacji zamówienia.
- W sytuacji, kiedy wybraliście Państwo opcję płatności „za pobraniem”, kwotę wynikającą z zamówienia przekazujecie Państwo kierowcy przed wydaniem towaru.
- Kierowca nie bierze udziału we wnoszeniu towaru.
Szanowni Państwo, jako że sytuacje na drodze bywają dynamiczne, a kierowcy zazwyczaj są w kilkuset kilometrowej (a nawet dłuższej) trasie, bardzo prosimy o wyrozumiałość, jeśli dojdzie do opóźnienia dostawy. Powyższe zasady zostały wprowadzone po to właśnie, by takich niespodziewanych sytuacji uniknąć.